Längtar till i morgon

Det tar sin tid att ta hand om packningen från en resa. Än är jag inte riktigt klar med allt men det går sakta framåt. Det blev förstås ett helt berg av tvätt när jag plockade ur väskan. Förutseende som jag är hade jag förstås bokat tvättstugan idag så nu är allt rent igen. Jag hann inte med att få allt torrt under min tvättid så jag fick ta upp en del i lägenheten och hänga på tork i badrummet. Det som hänger där är fortfarande inte helt torrt. När luften blir fuktig tar det sin tid.

Jag har varit ledig idag och ska vara ledig i morgon med så jag kommer att vara klar med allt innan helgen. I morgon kväll ska jag och väninnan gå ut och äta och uppdatera varandra om vad som hänt sen vi träffades sist. Hon var bortrest helgen innan jag åkte bort så det är ganska länge sedan vi sågs senast. Vi pratade visserligen med varandra i telefon dagen innan jag åkte men det är mer än två veckor sen. I vanliga fall pratar vi med varandra flera gånger i veckan.

Jag längtar till i morgon!