Borta ett tag

De som har kikat in på min blogg har förstås märkt att jag har varit borta från bloggen ett tag. Jag har det bara bra och jag kommer att fortsätta att vara ganska frånvarande ett tag till. Tyvärr har jag inte något spännande att berätta. Det mesta i mitt liv är precis som det har varit ett längre tag. Ingenting har vare sig blivit bättre eller sämre så jag ska väl inte klaga. Förr eller senare kommer jag tillbaka till bloggen med förnyad kraft. Jag har inga planer på att lägga av. Det är bara så att jag inte har tid med bloggen just nu. Julen närmar sig med stormsteg och jag har en hel del att stå i under den närmaste tiden…

9 kommentarer

  1. Britta said,

    15 december, 2011 den 04:23

    Allt har sin tid, som det heter och snart är det jul. Det ska bli skönt med lite ledighet snart.
    Kram!

  2. HEMIMAMMA said,

    16 december, 2011 den 03:24

    Vi ser fram emot när du kommer tillbaka vännen, men känn ingen press =0)

    Hemikramar ♥ och GOD JUL

  3. 16 december, 2011 den 09:27

    Hej.

    Alla behöver vi vara borta från bloggen då o då.
    Hoppas du har det bra och så vill jag passa på att önska dig en riktigt god jul.

    Tomtekramar från mig 🙂

  4. madonnan said,

    16 december, 2011 den 16:09

    Jag har ju dig ändå…vilken tur! 🙂

    Kram

  5. Znogge said,

    18 december, 2011 den 12:36

    Då passar jag på att önska dig en fin jul- och nyårshelg!

  6. Pinglan said,

    20 december, 2011 den 14:24

    Ibland är det skönt med bloggpaus.
    Önskar dig en riktigt god jul och ett gott nytt år.

    Kram

  7. kloktok said,

    20 december, 2011 den 18:32

    Ibland får man ju bloggsvackor och det är grymt sunt att prioritera andra saker än att försöka få en solbränna med hjälp av bildskärmen till datorn! 😉

    HA det gött & sköt om dig.
    Fridens & kram

  8. v-slip said,

    21 december, 2011 den 04:18

    god jul och gott nytt år.

  9. svorskan said,

    30 januari, 2012 den 22:49

    Lång paus nu. Hoppas allt är väl!
    Allt gott till dej!


Kommentera

