Bloggsvacka

20 kommentarer

  1. HEMIMAMMA said,

    6 december, 2011 den 04:27

    Det är helt ok att ha en svacka… jag är inte på topp jag heller… men jag måste för makens skull.,…

    Hemikramar

  2. Jag said,

    6 december, 2011 den 13:00

    Håller med, svackigt är det, tänkte nästan pausa. Får se.
    Kram

    • Andromeda said,

      6 december, 2011 den 21:48

      Jag kunde förstås inte låta bli att logga in och kolla men det blir inte något skrivet idag och det blir säkert tunnsått med inlägg ett tag…
      Kram

  3. Znogge said,

    6 december, 2011 den 18:57

    Jobbsvacka för min del.. Suck!

  4. Britta said,

    6 december, 2011 den 20:33

    Jag också…ja, det kanske är mörkret. Ha det så bra:-)

    • Andromeda said,

      6 december, 2011 den 21:50

      Man har svackor då och då och det är inte så mycket att göra åt den saken. Jag kommer nog tillbaka 🙂

  5. Filosophia said,

    7 december, 2011 den 08:24

    Ja jag också, fast det har varit så länge. Men jag är ändå så glad och tacksam över att bloggen finns. Och alla fina människor jag mött på den.
    Kram på dig vännen

    • Andromeda said,

      14 december, 2011 den 19:54

      Bloggen har gett mig väldigt mycket under årens lopp och jag är också glad över alla fina människor jag lärt känna genom bloggen.
      Kram till dig med vännen!

  6. suttecity said,

    7 december, 2011 den 21:51

    ♪♫ Först så går det upp – så går det ner – så går det upp, sen så går det ner så går det upp och sedan ner ♪♫

    Bloggen får inte kännas som ett tvång utan här skall vi vädra när vi har ork och lust, men du får inte försvinna! Kramiz!

    • Andromeda said,

      14 december, 2011 den 19:56

      Tack för dina ord! Jag har inga planer på att försvinna men jag blir nog borta ett tag till. Ikväll gör jag ett litet gästspel men jag kommer inte att hinna med att titta in till någon annan. Jag kommer tillbaka 🙂
      Kram

  7. Lindalou said,

    9 december, 2011 den 07:01

    Som sagt, ibland kommer man liksom inte på något att skriva men det är ok det med. Rätt vad det är kommer kanske lusten tillbaka.

    Ha en fin helg.
    Kram

    • Andromeda said,

      14 december, 2011 den 19:58

      Min helg var toppenbra och det hoppas jag att helgen var för dig med! Det finns flera skäl till min frånvaro. Inte bara bristande lust men det är kanse ändå den viktigaste orsaken till att jag inte varit här…
      Kram

  8. jh99 said,

    10 december, 2011 den 08:19

    Det är väl så ibland… man ska väl skriva när man känner för det 🙂
    Kram

    • Andromeda said,

      14 december, 2011 den 19:58

      Man får skriva när man har lust och tid 🙂
      Kram

  9. hon i 22 an said,

    11 december, 2011 den 06:30

    fortfarande ….dumma svacka

    • Andromeda said,

      14 december, 2011 den 19:59

      Ikväll gör jag ett kort litet gästspel på bloggen 🙂

  10. 14 december, 2011 den 14:31

    Här är det svacka med. Idag fick jag äntligen lust att skriva nåt.

    Kramar

    • Andromeda said,

      14 december, 2011 den 20:00

      Det är väl vintermörkret som tar ut sin rätt för oss. Men snart går vi mot ljusare tider igen. Bara en vecka kvar nu tills det vänder 🙂
      Kram


Kommentera

