Oplanerad paus

Jag vill börja med att tacka alla som har tittat in på min blogg under tiden jag inte varit här! Min paus från bloggen har varit helt oplanerad. Det är inte något särskilt som har hänt och allt är bra med mig förutom en liten förkylning som jag dras med just nu. Mitt liv ser ut som det har gjort och jag har tyvärr inga spännande nyheter att dela med mig av.

Ju längre tid jag har varit borta från bloggen desto mindre har jag tänkt på att jag har den här bloggen. Med tanke på att jag har bloggat i mer än fem år är det lite konstigt att det kan bli så. Jag har liksom bara kommit av mig. Idag slog det mig att jag skulle kika in på bloggen och lämna ett litet livstecken. Det är ju lite knepigt att bara försvinna utan ett ord.

Nu kom jag mig för att skriva några ord efter denna långa frånvaro från bloggen. Det blir inte så många ord eftersom jag snart ska gå ut för att träffa en väninna för att ta en fika. Jag hoppas alla som tittar in här har det bra och jag ska ta mig i kragen och titta in till alla er som lämnat kommentarer hos mig och kanske några till som jag vill besöka.

Ha en fortsatt fin dag!

20 kommentarer

  1. suttecity said,

    4 februari, 2012 den 13:45

    Gott att höra från dig. Saknat dig vet du 🙂

    Kram

  2. Jag said,

    4 februari, 2012 den 13:55

    Vad ser jag!? Bloggerskan tittar in! Skönt att höra att allt är väl med dig. Det är lätt att helt enkelt tröttna på att blogga… Ha det gott!
    Kram

  3. kloktok said,

    4 februari, 2012 den 14:50

    Bloggen finns ju kvar här, fast det är lite mindre aktivitet än på Ab-tidens glansdagar.
    Hoppas du kryar på dig snart från förkylningen.
    Fridens liljor & kram

  4. 5 februari, 2012 den 08:35

    Alla får vi våra svackor! Skönt att du är tillbaka och mår bra 🙂
    Krya på dig med förkylningen

    kramar om

  5. 5 februari, 2012 den 11:04

    Skönt att höra att inget är fel. 🙂

    Ha det gott!

  6. Ewa said,

    5 februari, 2012 den 11:56

    Hej =)

    Det har varit samma här en tid , jag hade ett uppehåll på flera månader och när jag tillslut titta in på bloggen kunde jag inte fatta hur lång tid det gått .. Jag kom helt av mig , tror jag tappade glädjen en stund ..
    Men nu har jag börjat lite smått men dock inte alls i samma utsträckning som förr , får se vad det blir av det där med bloggen om gnistan tänds igen eller slocknar helt ..

    Är iaf roligt att höra att allt är bra med dig , Kraaam & ha det gott !

  7. Znogge said,

    5 februari, 2012 den 12:37

    Ibland blir det så. Var sak har sin tid…

    Skönt i alla fall att allt är bra med dig. Hoppas fikan blev trevlig.

  8. hon i 22 an said,

    6 februari, 2012 den 06:17

    trevligt med ett livstecken om att allt är bra hos dig
    kram

  9. HEMIMAMMA said,

    6 februari, 2012 den 13:10

    Skönt att se ett livstecken… jag har funderat på hur du har det…

    Varma hemikramar ♥

  10. skvitt said,

    20 februari, 2012 den 09:38

    Bra att du lämnar ett livstecken, för även om jag inte överdrivet besöker din blogg så har jag saknat dig och känt en viss oro.

    Kram!
    /Skvitt

  11. sirpamaarit said,

    20 februari, 2012 den 23:28

    Smyger in och lämnar en kram..hoppas att du dyker upp här snart igen!

  12. 4 mars, 2012 den 23:28

    Välkommen tillbaka till gruvan !!!!
    Saknar dig här !

    Kram

  13. madonnan said,

    10 mars, 2012 den 11:18

    Kram på dig själv! 🙂

  14. svorskan said,

    10 mars, 2012 den 13:04

    Önskar en fin helg!
    Allt gott till dej med en kram!

  15. kloktok said,

    27 mars, 2012 den 08:22

    Kikar in med lite fridens liljor och med en önskan om en skön vår & påsk! 🙂

  16. Gloria Mundi said,

    4 april, 2012 den 16:45

    Hej! Nu blir det vår och snart påsk och livet kanske känns lite ljusare… Ha det gott, kram

  17. 5 april, 2012 den 20:49

    Ha en härlig Påsk !
    Saknar dig här !

    Kramar

  18. 19 april, 2012 den 14:34

    Hej vännen! Har äntligen tagit mig för att åtminstone titta in här igen! Det var över hundra år sen känns det som, men du verkar inte vara så aktiv heller numera. Stor kram!

  19. Mynis said,

    23 juni, 2012 den 22:06

    Vart har du tagit vägen. Har du ledsnat på bloggandet.

    Hoppas bara du mår bra
    Kram

  20. skvitt said,

    13 juli, 2012 den 15:21

    http://skvitts.wordpress.com/2012/07/13/bloggspace-se-ligger-nere/

    Bloggspace ligger nere, läs mera hos mig!
    /Skvitt


Kommentera

