Var sak har sin tid

Idag kom jag på att jag skulle ta och kika in på min gamla blogg. Var inte ens säker på om jag kom ihåg mitt lösenord men som synes kom jag in på bloggen. Det är evigheter sedan jag skrev något i den. Jag kan förstå att en del undrar vart jag har tagit vägen. Det är helt enkelt så att jag har kommit bort från den här bloggen och det känns svårt att börja skriva i den igen. Var sak har helt enkelt sin tid. Mitt liv ser ungefär likadant ut som det har gjort och jag har inte någonting nytt att berätta. Det bara lunkar på. Jag lever och har det bra…

14 kommentarer

  1. suttecity said,

    20 juli, 2012 den 15:21

    Gott att höra från dig! Saknar dig i bloggbyn, men som sagt, var sak har sin tid. Ta hand om sig och ha en fortsatt bra sommar!

  2. Jag said,

    21 juli, 2012 den 09:07

    Roligt att du tittar in! Det är sant, vissa saker känns bara klara, allt har sin tid:
    ”Allting har sin tid, och vart företag under himmelen har sin stund. Födas har sin tid, och dö har sin tid. Plantera har sin tid, och rycka upp det planterade har sin tid. Dräpa har sin tid, och läka har sin tid. Bryta ned har sin tid, och bygga upp har sin tid. Gråta har sin tid, och le har sin tid. Klaga har sin tid, och dansa har sin tid. Kasta undan stenar har sin tid, och samla ihop stenar har sin tid. Taga i famn har sin tid, och avhålla sig från famntag har sin tid. Söka upp har sin tid, och tappa bort har sin tid. Förvara har sin tid, och kasta bort har sin tid. Riva sönder har sin tid, och sy ihop har sin tid. Tiga har sin tid, och tala har sin tid. Älska har sin tid, och hata har sin tid. Krig har sin tid, och fred har sin tid.” som Predikaren så vackert säger.
    Ha det gott!

  3. 21 juli, 2012 den 15:11

    Trevligt med ett litet livstecken!

  4. Rovie said,

    22 juli, 2012 den 21:23

    Glad att du har det bra

    Kram

  5. Hon i 22 an said,

    26 juli, 2012 den 09:39

    men men …ja så är de så klart att allt har sin tid ..de är ju mitt citat som jag ofta säger …men nog kan du väl lämna en kråga ibland när du hälsar på runt bloggarna …*.muttrar* de kan väl inte var så svårt 🙂 ..saknar din vardagliga lunk här inne ska du veta …hoppas du haft en fin fin sommar kram kram

  6. 4 augusti, 2012 den 22:48

    Halloj !
    Vad har du gjort för trevligt i sommar ???? berätta !!! Hur är det med livet och kärleken ???

    varma kramar

  7. svorskan said,

    15 augusti, 2012 den 17:28

    Känns bra med ett livstecken från dej!
    Bamsekram och allt gott till dej!!

  8. madonnan said,

    19 augusti, 2012 den 11:04

    Var sak har sin tid och kanske får du blogglusten igen – eller inte… Fint att du mår bra iaf!

    Kram

  9. 13 september, 2012 den 23:13

    Hoppas du mår och har det bra !!!

    Kram kram

    • Tant Otto said,

      30 september, 2012 den 10:21

      Där är du ju …hoppas att du har det bra…bloggen är inte allt…man har ju ett liv utanför oxå.

      Kram

  10. skvitt said,

    11 oktober, 2012 den 22:47

    Om jag känner dig rätt så vill du säkert också uppmärksamma detta 50-årsjubiléet som jag tog upp här:
    http://skvitts.wordpress.com/2012/10/11/rachel-carson-tyst-var/

    /Skvittt

  11. 26 mars, 2013 den 10:24

    Nu har till och med rostiga jag lyckats få till några inlägg så nu är det din tur! =)

  12. kloktok said,

    21 augusti, 2013 den 16:07

    Tips för gamla AB-bloggare:
    http://skvitts.wordpress.com/2013/08/07/gamla-aftonbladet-bloggare-2/

  13. kao said,

    24 februari, 2016 den 13:21

    När tänker du skriva igen?

    Kao


Kommentera

