Favorit just nu

Det här är min favoritlåt just nu!

11 kommentarer

  1. V said,

    4 december, 2011 den 14:30

    Den var fin. Jag har aldrig hört den.
    Du har post i lådan. 🙂

    Kram!

    • Andromeda said,

      4 december, 2011 den 17:33

      Jag har nästan alltid på radion så jag har hört den massor av gånger. Har läst men inte svarat än 🙂
      Kram

  2. Znogge said,

    4 december, 2011 den 15:59

    Superfin!

    • Andromeda said,

      4 december, 2011 den 17:34

      Det är därför den är favorit just nu 🙂

  3. Jag said,

    4 december, 2011 den 16:10

    Hon står på min önskelista.

  4. 4 december, 2011 den 19:09

    Adele. Adele. Oh, Adele. Det bästa jag hört sen Amy Winhouse steg upp på scen. Jag hoppas verkligen vi få behålla den här tjejen länge, länge (måtte hon sluta röka så hennes stämband inte pajar!)

    • Andromeda said,

      4 december, 2011 den 20:30

      Adele är mycket bättre än Amy var tycker jag…

  5. HEMIMAMMA said,

    4 december, 2011 den 20:06

    Min dotter gillar henne jättemycket…

    Hemikram

    • Andromeda said,

      4 december, 2011 den 20:31

      Men inte du?
      Kram

      • HEMIMAMMA said,

        6 december, 2011 den 04:26

        Sorry inte min kopp of te påse…

        jag är ju Elvisfan typ…

        Hemikram


Kommentera

