En månad har gått…

sedan förra gången jag publicerade ett månadshoroskop. Innan jag började skriva det här inlägget läste jag mitt horoskop för november månad. Där stod det att kärleken skulle kunna komma in i mitt liv runt den 26 november. Det enda som hände var att jag fick ett oväntat sms från E den dagen. Jag hade i ärlighetens namn inte väntat mig att det skulle hända något fantastiskt. Man måste trots allt vara realist. Nu är det dags för ett nytt horoskop. Den här gången blir det ett som är ganska kort och som jag har kopierat från Elle. Nu är det nyårsafton jag ska vänta på härnäst…

Fiskarna 20/2–20/3
Det blir en rätt omtumlande månad. Särskilt om du är född i mitten av tecknet. Många förändringar omkring dig påverkar din vardag både direkt och indirekt. Under julen får du en chans att varva ner och fundera på framtiden. Du umgås med familjen och de stöttar dig i alla beslut. Är du singel kan nyårsafton vara din kväll. Det finns goda förutsättningar att träffa den rätta, eller i alla fall inleda en passionerad affär. Tillåt dig att sväva ut den här magiska natten.

13 kommentarer

  1. kloktok said,

    1 december, 2011 den 18:59

    På ett sätt stämde ju horoskopet då, eftersom du fick ett sms från DIN kärlek. Kruxet är väl att du inte är E:s kärlek tebax…
    Hmm, vet vem… Du kanske får sms från E på nyårsafton också, om att han vill ”inleda en passionerad affär” eller så då….

    Hujedamej!

    Sköt om dig!
    Fridens & kram

    • Andromeda said,

      2 december, 2011 den 16:16

      Haha, att du inte är positivt inställd till det här med E går inte att ta miste på 😉 Men du, det gör inget!
      Kram

  2. HEMIMAMMA said,

    2 december, 2011 den 05:37

    själv väntar vi numera på blodprov och sjukdomsprognos… =0)

    Resan gick bra, men nu vidtar VÄNTAN!!!

    Hemikram

    • Andromeda said,

      2 december, 2011 den 16:17

      Ingenting är som väntans tider… Hoppas det blir bra till slut!
      Kram

  3. Znogge said,

    2 december, 2011 den 06:49

    Då vet du förhoppningsvis vad som väntar…

    • Andromeda said,

      2 december, 2011 den 16:18

      Jag tror inte det minsta lilla på sånt här utan läser det bara på kul. Det som sker det sker…

  4. Kirr said,

    3 december, 2011 den 11:48

    Jag tror inte heller på horoskop, men visst var det lite lustigt att E hörde av sig precis då 🙂

    • Andromeda said,

      3 december, 2011 den 12:57

      Man kan ju tycka att det var lite lustigt att det blev så även om man inte tror på horoskop 🙂

  5. madonnan said,

    3 december, 2011 den 12:18

    De där horoskopen…som förväntas gälla för att Fiskar t ex, nja det blir som det blir ändå, även utan dem 🙂 Men hoppas på en stor Kärlek för dig på nyårsafton då! 😉

    Kram

    • Andromeda said,

      3 december, 2011 den 12:59

      Någon stor kärlek på nyårsafton räknar jag inte med att det ska bli även om det skulle vara trevligt om det stämde 😉
      Kram

  6. madonnan said,

    3 december, 2011 den 12:19

    …”för alla Fiskar t ex…” skulle det stå 🙂

  7. Britta said,

    3 december, 2011 den 12:36

    Lite kul är det allt med horoskop och nyårsafton är en magisk kväll, så vem vet vad som kommer att hända. Magi är aldrig fel, vilken dag den än skulle tänka sig att infinna sig på:-)
    Kram


Kommentera

