Tankarna började röra sig

Ungefär en halvtimme innan min väninna dök upp i lördags fick jag ett sms som jag tog för givet kom från henne som jag väntade . Döm om min stora förvåning när jag såg att det var E som skrev till mig! Det hade jag verkligen inte väntat mig och jag reagerade som vanligt med att hjärtat började banka och jag kände mig helt matt.

Meddelandet han skickade var väldigt kort och han skrev bara att han hoppades att allt var bra med mig och många hälsningar. Den väninna som kom på besök känner till hans existens och jag kunde förstås inte låta bli att berätta för henne om det sms jag fått just innan hon kom. Hennes kommentar var bara att han har i alla fall inte raderat ditt nummer.

Även om jag inte skrivit mycket om E på senare tid så finns han ständigt i mina tankar. Jag kan inte ens minnas när han hörde av sig med ett sms bara helt utan vidare senast. Det är verkligen något som hör till ovanligheterna. Inte undra på att mina tankar började röra på sig. Helt uppenbart finns jag då och då i hans tankar också…

17 kommentarer

  1. HEMIMAMMA said,

    28 november, 2011 den 20:03

    Han kanske räknar med att vara otrogen med dig? Kan det vara så?

    Hemikram

    • Andromeda said,

      28 november, 2011 den 20:52

      Han skulle aldrig vara otrogen. Det vet jag helt säkert! Men det förhållande han har kan ju ta slut eller det kanske är slut. Vad vet jag…
      Kram

  2. hon i 22 an said,

    28 november, 2011 den 20:20

    när de har tråkigt eller förhållandet svajar ..då hojtar de till på antingen sms eller datorn..
    kram

    • Andromeda said,

      28 november, 2011 den 20:53

      Han vill väl bara kolla om jag finns…och det gör jag ju… 😉
      Kram

  3. mariadesuede said,

    28 november, 2011 den 21:03

    Och jag förlät Amore… Men börjar han om igen sà är det definitivt slut!!!

    Ibland är det bättre att bara vara vänner…

    Örnkramar ♥

    • Andromeda said,

      28 november, 2011 den 21:25

      Jag håller tummarna för att det går bra för dig med din Amore!
      Kram

  4. 28 november, 2011 den 22:11

    Han kan nog inte glömma dig… 😉

    Bloggsvar:
    Jag har liksom kommit av mig lite. Får se framöver om bloggen ska vara kvar eller inte.
    Kram / Rozie

    • Andromeda said,

      28 november, 2011 den 22:16

      Det är väl klart att han inte kan glömma mig 😉 Jag kan inte glömma honom heller för den delen…
      Synd om du inte blir kvar på bloggen 😦
      Kram

  5. 29 november, 2011 den 15:27

    Frågan är : om han vill hålla dörren öppen till dig, om och utifall hans nuvarande förhållande är sådär ???? Jag har så svårt att inte tro karlar har baktankar när de hör av sig sådär, men det är min erfarenhet.

    BS Tack vännen !
    Elen hade inte varit borta så länge, den verkade ha kommit tillbaka strax efter vi åkte till dottern.
    Tack detsamma, hoppas du med haft några bra dagar ! Mår fortfarande bra, är väldigt förvånad.

    Kramar

    • Andromeda said,

      29 november, 2011 den 17:27

      Ärligt talat har jag ingenting emot om han vill hålla dörren öppen 😉
      Kram

  6. v-slip said,

    29 november, 2011 den 21:06

    varför ska man tro något negativt, bara för att man själv varit med om det.
    Förmodligen messar han dig, för att han tänker på dig, och tycker om dig, och kanske saknar dig.
    Precis som du gör med honom.
    Det behöver inte vara krångligare än så. Godnatt med dig =)

    • Andromeda said,

      29 november, 2011 den 21:28

      Tack för dina positiva ord V-slip! Jag tänker inte något negativt utan blev bara glad för att jag förstår att han tänker på mig ibland. Att han tycker om mig vet jag och det är ju i allra högsta grad ömsesidigt 🙂
      Godnatt på dig med!

  7. 1 december, 2011 den 17:34

    […] kunna komma in i mitt liv runt den 26 november. Det enda som hände var att jag fick ett oväntat sms från E den dagen. Jag hade i ärlighetens namn inte väntat mig att det skulle hända något […]

  8. Filosophia said,

    1 december, 2011 den 20:45

    Ja jag håller faktiskt med V-slip. Jag brukar vara ganska negativ men jag tror också att det nog faktiskt är så att han faktiskt bryr sig om dig!
    Kram

    • Andromeda said,

      2 december, 2011 den 16:14

      Även om han inte vill ha en relation med mig så vet jag att han bryr sig om mig 🙂
      Kram

  9. Filosophia said,

    1 december, 2011 den 20:45

    Många faktiskt blev det där… 🙂

    • Andromeda said,

      2 december, 2011 den 16:15

      Faktiskt är ett bra ord som jag med faktiskt använder lite väl ofta ibland 😉


Kommentera

